Espai virtual de reflexió política, especialment de Carcaixent. Totes les opinions són Benvingudes, sobretot les discrepants.

1.4.06

Salutacions companys


Benvingut al meu bloc personal. Per als que no em conegueu, us faré una breu presentació:
Sóc valencià, de Carcaixent concretament. En este poble de La Ribera vaig néixer fa vint-i-set anys i ací he viscut quasi tota la meua vida.
Em preocupa el futur del meu poble, i del País Valencià; per què? Perquè són els meus i perquè sobre nosaltres volen els voltors amenaçants, els destructors del nostre territori, de la nostra cultura, de la nostra terra.
Per tot açò, ja fa uns anys em vaig afiliar al Bloc Nacionalista Valencià, vaig ser membre de la llista municipal a les eleccions de 2003, i des d’abril de 2005 sóc regidor a l’ajuntament de Carcaixent.

Espere la teua aportació, els teus suggeriments, per poder millorar este modest espai virtual.

Salut i força, companys.

7 Comentaris:

Anonymous Anónimo said...

Benvingut a la xarxa, i a treballar.

Salut.

3:38 p. m.

 
Anonymous Anónimo said...

guapo, valent, ànim.
En som molts més dels que ells volen i diuen.

8:55 p. m.

 
Anonymous Anónimo said...

ye
tafeites u queeeeeeeeeeeeee!!!!!!


ara si q estas preparat per al segle XXI

au cacau

11:23 p. m.

 
Anonymous Anónimo said...

A banda de vigilar el mercat municipal i les seues metamorfosis, ara vigilaré amb molt de gust el teu bloc. Un abraç!

1:10 a. m.

 
Anonymous Anónimo said...

sort en esta creuada digital, perque en l'Ajuntament la creuada del desert será desoladora per als teus que en son molts, pero no en son prou, per derrocar el poder actual.

1:09 p. m.

 
Anonymous Anónimo said...

estimat company:

endavant sempre, fins i tot en les xarcies cibernètiques.
a veure si podem treure alguna cosa de profit i podem gaudir d'un poble sense fatxes al govern.

12:17 p. m.

 
Anonymous Anónimo said...

molta de dir pero de fer!

Feu més i no hi aneu amb els del PSOE, que ells ja han estat en el govern i no se qui ho esta fent pijor.... Almenys estos de cada 10 cagaes ne fan 3 bones.

Que va fer el PSOE durant les seues legislatures al goverm?

3+3+1= O patatero.

Un refrany podria fir el vostre futur:

Qui va en un coixo, a l'any coixo i mig

10:14 p. m.

 

Publicar un comentario

<< Home